Expeditie NoMilk2Day, Leeuwarden
#inspiratie #teambuilding
Headhundersbureau Nomilk2day heeft zijn kernwaardes hernieuwt en wil zijn medewerkers deze nieuwe DNA laten beleven en ontdekken met impact. De medewerkers moeten uit de comfortzone worden getrokken, samenwerken, geïnspireerd worden en een onvergetelijke beleving opdoen. AvontuurMakers wordt ingezet om deze doelstelling te bereiken. Aan Avontuurmakers de opdracht om de kernwaarden scherp, anders, ambitie en passie over te brengen op inspirerende wijze. De expeditie formule wordt ingezet en zal medewerkers ‘out of comfort’ halen.
De jacht op het NoMilk2Day DNA gaat van start! 17 deelnemers, verdeeld in 4 teams, strijden tegen elkaar om als eerste team de locatie van de 4 DNA boxes te bereiken. In de DNA box zit een geheime kernwaarde van Nomilk2day. Door middel van het bereiken van virtuele checkpoints en het volbrengen van challenges, wordt de locatie van een DNA box ge-unlockt. Welk team weet als eerste de box naar het basiskamp te brengen?
Bij een kampvuursetting in het basiskamp worden de kernwaardes uit de DNA boxen en de nieuwe slogan van Nomilk2day onthult. De teamcaptains (de managers van Nomilk2day) zorgen voor een persoonlijke boodschap voor iedere medewerker aan de hand van de kernwaardes. Een onvergetelijk avontuur dat vol impact de nieuwe strategie van het bedrijf kenbaar maakt!